Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Christos Theofilis (Greek, born 1956)Visual Artist· 2000 ΙΔΡΥΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ART-ACT ΚΑΙ ΤΟ 2007 ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΗΣ ART-ACT. ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ Εφημερίδα, Η ΑΥΓΗ. Στήλη "ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ" & ΣΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ. Εφημερίδα, Ο ΧΡΟΝΟΣ. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ-ΣΕ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ΧΡΟΝΟ. Εφημερίδα, Ο Κόσμος του Επενδυτή-Ένθετο Culture. ΔΙΑΛΟΓΟΙ. Εφημερίδα, ΗΧΩ ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ. Στήλη ΗΧΩ & ΤΕΧΝΗ. Περιοδικό, INFORMER. ΚΕΙΜΕΝΑ, ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΟ. ΣΤΟΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΤΥΠΟ, ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ. ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ 2000 ΙΔΡΥΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ART-ACT ΚΑΙ ΤΟ 2007 ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΗΣ ART-ACT. ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΙΔΡΥΕΙ ME TON ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΡΔΙΚΙΔΗ ΤΗΝ ΑΤΥΠΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΟΙΚΟ-ΤΟΠΙΑ.

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021

  Βασιλική Βασιλειου


 MY BEST PAINTERS IN HISTORY



CHRISTOS THEOFILIS

Αν και είναι Έλληνας αφήνω το Όνομα του σε Παγκόσμια Γλώσσα, που επικράτησε, εξ άλλου οι Μεγάλοι Καλλιτέχνες ανήκουν στην Ανθρωπότητα, και τι να πει κανείς για την Τέχνη Αυτή που αιφνιδιάζει, χωρίς Προηγούμενο, που σου Υποδεικνύει, πώς να Σκεφθείς και να Πράξεις, σε Ένα Σκηνικό, που έστησε ο Άνθρωπος, χωρίς Λογοκρισία, αλλά και χωρίς Επιείκεια……

Ο THEOPHILIS λέει αυτός είσαι, δεν σε κρίνω εγώ, εσύ κρίνε τον ΕΑΥΤΟ σου, αν θέλεις να εξακολουθήσεις να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, έτσι το ΣΧΗΜΑ, η ΕΙΚΟΝΑ, ή το ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, δονούν με τρόπο που πολύ λίγοι μεγάλοι κατόρθωσαν ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ, όχι επειδή επιδίωξαν την ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ, αλλά επειδή, το ΑΝΕΠΑΝΑΛΛΗΠΤΟ, ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ προέκυψε, μέσα από την Ανεπανάληπτη ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, και ο μεγάλος καλλιτέχνης εκπροσωπεί τον ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, που μπορεί μέσα από την ΤΕΧΝΗ, τον χώρο της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, να βρει την ΑΙΩΝΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ, για τη ΖΩΗ, ο THEOFILIS, είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, που πραγμάτωσε τη σκέψη του, όχι απλά σαν ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΣ αλλά και σαν ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ…..

 MAΡΙΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ Επιστροφή ενός ροκά της δεκαετίας του 1980

Πρόκειται για τον Χρήστο Θεοφίλη, δημιουργικά αναρχικό, η ζωγραφική του οποίου διέθετε το στοιχείο της μόνιμης αμφισβήτησης.Επειτα από απουσία πολλών χρόνων, με παρουσία έντονη ωστόσο στις συζητήσεις για την τέχνη στο στέκι του στου Γκύζη, αλλά και το blog του στο Διαδίκτυο, το ArtAttach που παρακολουθούμε όλοι, ο Θεοφίλης επανήλθε με μια έκθεση στην «Εκφραση». Το γνωστό άναρχα δημιουργικό ροκ πάθος συνεχίζεται με έργα που έχουν λόγο ύπαρξης στον χώρο του εξπρεσιονισμού και στις παρυφές του σουρεαλισμού. Μια έντιμη δουλειά που μιλά για την αλήθεια της εξακολουθώντας να πείθει ότι «τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμη», για να θυμηθούμε τον ποιητικό τίτλο της ταινίας του Νικολαΐδη.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/12/2007

Copyright © 2007

 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ 


   εκφραση

γιαννα γραμματοπούλου

βαλαωρίτου 9α, αθήνα ,10671



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


                                          ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΦΙΛΗΣ

20 Νοεμβρίου – 8 Δεκεμβρίου  2007


Η αίθουσα τέχνης « εκφραση- γιαννα γραμματοπουλου », εγκαινιάζει την Τρίτη, 20 Νοεμβρίου, την έκθεση ζωγραφικής- κατασκευών του Χρήστου Ν. Θεοφίλη με τίτλο «Το πορτραίτο του Dorian Gray-έκθεση αφιερωμένη στον Δημήτρη Ποταμίτη».


Ο Θεοφίλης μετά από δεκαοχτώ χρόνια εικαστικής απουσίας (τελευταία ατομική 1989-Τρίτο μάτι) επανατοποθετείται στην έννοια του πορτραίτου ως εύθραυστη ύλη.


Ο σκηνοθέτης, Β. Αναστασίου, αναφέρει για τη δουλειά του εικαστικού: «Ο Χρήστος Θεοφίλης κατόρθωσε να ανακαλύψει την πεμπτουσία αυτού του ακριβού κειμένου και να δημιουργήσει τις εσωτερικές εκφράσεις χωρίς την απαραίτητη εικόνα. Το ανεικονικό του πράγματος στην τέχνη του Θεοφίλη, ερευνά μ’ έναν τρόπο εκβάθυνσης, αναφύοντας ανέκδοτες εκφράσεις της υπόστασης του περίφημου ήρωα. Η ποιητική έκφραση και το λογοτεχνικό σώμα του έργου του Ουάιλντ του χρησίμευσαν ως οδηγοί αξιών και εκφράσεων, ώστε να στοχάζεται πάνω στη μετέωρη πραγματικότητα της ανθρώπινης φύσης.

Ο χρόνος καταργείται στα μικρά αυτά έργα του Θεοφίλη, εγκλωβίζεται ανάμεσα στις εκρήξεις των χρωμάτων του και στις διαφάνειες τις οποίες δημιουργεί η τεχνοτροπία του. Πνευματικός περισσότερο παρά εξπρεσιονιστής, αναδίνεται μέσα από αυτά τα έργα. Επαναφέρει De profundis την πεμπτουσία την οποία οραματιζόταν ο ζωγράφος του πορτραίτου. Η σκοτεινή πλευρά των έργων θα έλεγε κανείς πως χαρακτηρίζει το εωσφορικό, ενώ η έκρηξη των χρωμάτων μέσα από το σκοτάδι τοποθετείται απέναντι στην ωραιότητα.»


Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα εκτίθεται και το συλλεκτικό αριθμημένο λεύκωμα  (1-100 εκδόσεις Άσπρο-Μαύρο , Σεπτέμβριος 2002) με τον τίτλο «εικονογράφηση ενός πορτραίτου», αφιέρωμα στα εκατό χρόνια θανάτου του Όσκαρ Ουάιλντ με είκοσι ζωγραφιές και δύο λινέλεουμ του Χρήστου Ν. Θεοφίλη και σε κείμενα-σκέψεις γι’αυτή την έκδοση των: Βασίλη Αναστασίου (σκηνοθέτη), Μάνου Βερναρδάκη (Univeriste d’ Angers), Δημήτρη Ποταμίτη, (ηθοποιού), Πάρη Τακόπουλου (συγγραφέα). 


Το λεύκωμα παρουσιάζεται πέντε χρόνια μετά την έκδοση του.



Ώρες λειτουργίας: Τρίτη – Παρασκευή  11.00 – 2.00,  6.00 – 9.00

                              Σάββατο : 11.00 – 2.00. Κυριακή και Δευτέρα κλειστά.


βαλαωρίτου 9α, αθήνα, 10671, τηλ. 210 3607598, φαξ  210 3607546

email : info@ekfrasi-art.gr


































































































































































































 Christos Theofilis ( Visual Artist )